


PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczania Klientowi towaru wolnego od wad.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli dostarczony towar ma wadę fizyczną lub prawną w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121) (rękojmia).
- Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, Klient może:
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, lub żądać obniżenia ceny, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad, albo wadę usunie.
- żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych w w/w przepisach kodeksu cywilnego.
Klient będący Konsumentem może żądać wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, chyba że jest to niemożliwe ze względu na rodzaj towaru.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i jeżeli reklamacja jest uzasadniona - niezwłocznie wymienić towar wadliwy/ usunąć wadę na swój koszt .
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
- Klient może zgłosić roszczenia z tytułu rękojmi listownie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres: beskrakow@gmail.com.